Ο αριθμός των εισαχθέντων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση φέτος φθάνει στους 61.682
Πώς διαμορφώνονται οι φετινές βάσεις στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων σε σχέση με το 2021.
ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ | 10.650 | 10.475 | 175 |
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | 15.570 | 16.807 | -1.237 |
ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ | 16.530 | 16.650 | -120 |
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ | 9.455 | 9.005 | 450 |
ΙΑΤΡΙΚΗΣ | 18.275 | 18.341 | -66 |
ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ | 10.276 | 9.300 | 976 |
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ | 8.375 | 7.558 | 817 |
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ | 12.910 | 12.198 | 712 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ | 12.305 | 9.357 | 2.948 |
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΛΙΚΩΝ | 10.475 | 9.630 | 845 |
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | 14.243 | 12.620 | 1.623 |
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 12.150 | 11.830 | 320 |
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ | 11.120 | 10.209 | 911 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | 11.850 | 11.395 | 455 |
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | 13.800 | 14.268 | -468 |
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ | 11.645 | 11.566 | 79 |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΑΡΤΑ) | 9.039 | 8.275 | 764 |
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | 10.096 | 9.582 | 514 |
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ | 9.619 | 8.807 | 812 |
ΦΥΣΙΚΗΣ | 11.857 | 9.941 | 1.916 |
ΧΗΜΕΙΑΣ | 16.020 | 16.200 | -180 |
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ | 16.625 | 17.431 | -806 |
Οι βάσεις εισαγωγής στις πιο περιζήτητες σχολές
Νομική Αθηνών
17.950 (-207 μόρια)
Νομική Θεσσαλονίκης
17.150 (-664 μόρια)
Νομική Κομοτηνής
16.500 (-548 μόρια)
Ιατρική Αθηνών
18.800 (-28 μόρια)
Ιατρική Θεσσαλονίκης
18.550 (-104 μόρια)
Ιατρική Ιωαννίνων
18.275 (-66 μόρια)
Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Αθήνα
19.285 (-644)
Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Βόλος
15.855 (+1.638 )
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθήνας Στατιστικής
13.828 (+512)
Φιλολογία Αθήνας
13.526 (+679)
Φιλοσοφία Αθήνας
12.445 (+664)
Ο Στράτος Γεωργουδής, μέλος του ΔΣ της Ομοσπονδίας ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδος, μίλησε στο Mega λέγοντας:
«Ήταν θετικό που είδαμε τις βάσεις νωρίτερα γιατί ευχαρίστησε τα παιδιά. Αυτό συνέβη γιατί οι εξετάσεις των στρατιωτικών σχολών έγιναν νωρίτερα και έπρεπε να συλλεχθούν τα στοιχεία νωρίτερα. Από τις 18 Ιουλίου όλα τα δεδομένα ήταν στον κεντρικό υπολογιστή του Υπουργείου Παιδείας και ήταν θέμα χρόνου να ανακοινωθεί. Κατά τη διάρκεια των ετών έχουμε περάσει πολλά. Τη δεκαετία του ’80 έβγαιναν τα αποτελέσματα τον Οκτώβριο γιατί οι εξετάσεις γίνονταν τον Σεπτέμβριο, όπως και μετά που έβγαιναν τέλη Αυγούστου».
Τέλος, σημείωσε πως «τα αρνητικά των εξετάσεων είναι αυτό καθεαυτό το σύστημα των πανελλαδικών. Δεν είναι εξετάσεις είναι διαγωνισμός. Από τη στιγμή που το παιδί τελειώνει την 12βαθμη εκπαίδευση και καλείται μέσα σε 3-4 ώρες να κριθεί από αυτό για τη ζωή του, είναι από την φύση του άδικο και ενέχει κινδύνους μη σωστής αξιολόγησης».