Στην τεχνολογία στράφηκε η ΜΕΡΙΜΝΑ για να καλύψει τις εκπαιδευτικές ανάγκες που δημιούργησε η πανδημία και έτσι την Παρασκευή παρουσίασε το αποτέλεσμα της πρωτοβουλίας ενίσχυσης των ΚΔΑΠ με προσωπικούς ψηφιακούς βοηθούς (tablets) για κάθε παιδί.
Στα tablets που δόθηκαν στα παιδιά είχαν προηγουμένως εγκατασταθεί, ειδικές εφαρμογές και εκπαιδευτικά προγράμματα, φιλικά προς τα παιδιά, που έδιναν τη δυνατότητα πραγματοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων εξ αποστάσεως από τους εκπαιδευτικούς και τους θεραπευτές.
Έτσι, η ΜΕΡΙΜΝΑ είναι πλέον έτοιμη να ανταποκριθεί άμεσα, αν προκύψουν και πάλι αντίστοιχες ανάγκες με αυτές που προκάλεσε η πανδημία.
Η υποδοχή της πρωτοβουλίας έγινε με ιδιαίτερη ικανοποίηση και ενθουσιασμό τόσο από τους εκπαιδευτικούς, όσο και από τα ίδια τα παιδιά και τις οικογένειές τους, με τον πρόεδρο του ΔΣ Ι. Τσίμαρη να τονίζει, ότι κυρίαρχος στόχος είναι η εκπαιδευτική διαδικασία, να συνεχιστεί απρόσκοπτα, ανεξάρτητα από την πορεία της πανδημίας.
Για μία πρωτόγνωρη κατάσταση, την οποία βίωσαν τα παιδιά, οι γονείς, το προσωπικό και η διοίκηση το διάστημα της πανδημίας αλλά και για μία νέα σελίδα που ανοίγει για τη ΜΕΡΙΜΝΑ και τις δομές της, έκανε λόγο η διευθύντρια Ρόη Ζηκίδου. «Βρεθήκαμε όλοι σε δύσκολη θέση, αλλά τελικά τα καταφέραμε να βγούμε στο ξέφωτο και να αντιμετωπίζουμε το μέλλον με αισιοδοξία. Σκεφτήκαμε τρόπους για να συνεχιστεί η εκπαίδευση εξ αποστάσεως εάν χρειαστεί και πάλι και το πετύχαμε», σημείωσε.
Περισσότερο χρηστικές λεπτομέρειες για τον τρόπο υλοποίηση του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού προγράμματος, έδωσε η διευθύντρια του ΚΔΑΠ Ανέττα Ρήτα.
Αξίζει να σημειωθεί πως για μία ακόμη φορά, αρωγός στην προσπάθεια ευαίσθητων ομάδων του πληθυσμού στάθηκε η ΕΠΣΗΠ με τον γεν. γραμματέα Παναγιώτη Δαβή, να μιλά για τη δωρεά ποδοσφαιρικών μπαλών στη ΜΕΡΙΜΝΑ.
Από την άλλη πλευρά, η Λούλα Βέρμπη, παιδίατρος – αναπτυξιολόγος αναφέρθηκε στην ενίσχυση των δομών της ΜΕΡΙΜΝΑΣ, που δεν εξαντλείται στη δημιουργία ενός ανοιχτού διαύλου τηλεκπαίδευσης, αλλά και σε άλλα προγράμματα βιωματικής μάθησης και εξατομικευμένου χαρακτήρα.
Τέλος, η Μαρία Μπάρμπα από το 4ο ΚΔΑΠ, ο Χρήστος Ραγιάς από το 5ο ΚΔΑΠ και η Βασιλική Νέου έδωσαν το στίγμα της φιλοσοφίας για την υλοποίηση νέων προγραμμάτων και εκπαιδευτικών που ενισχύουν τις κινητικές, ψυχοσυναισθηματικές ικανότητες των παιδιών, αλλά και στην προμήθεια για το 5ο ΚΔΑΠ του πρώτου ορθοστάτη, τριπλής χρήσης, που καλύπτει βασικές και απαραίτητες ανάγκες κινητικής εκπαίδευσης των παιδιών.