Η ακρίβεια και φυσικά η συνεχής αύξηση των τιμών σε είδη πρώτης ανάγκης είναι το μεγάλο πρόβλημα των καταναλωτών που βλέπουν το εισόδημα να εξανεμίζεται καθημερινά.
Η αγορά θέλει καλή ψυχολογία. Αυτό το μότο φαίνεται πως δεν τυγχάνει ανταπόκρισης το τελευταίο διάστημα καθώς η μείωση της αγοραστική δύναμης των καταναλωτών είναι δεδομένη.
Η ακρίβεια και φυσικά η συνεχής αύξηση των τιμών σε είδη πρώτης ανάγκης είναι το μεγάλο πρόβλημα των καταναλωτών που βλέπουν το εισόδημα να εξανεμίζεται καθημερινά.
Αυτή η κατάσταση που δεν ισορροπεί με market pass… αντιστρέφεται και όχι καταλυτικά τις ημέρες των αργιών που ο κόσμος, παρά τις δυσκολίες, αποφασίζει να βγει και να διασκεδάσει.
Ο πρόεδρος της ΟΕΒΕ Ιωαννίνων Χρήστος Τάτσης ρωτήθηκε για την όλη κατάσταση που είναι δύσκολη και που πλέον μειώνει την δυνατότητα και της ίδιας της αγοράς «έχουμε περιοριστεί σε τριήμερα και αργίες. Δυστυχώς, μόνο τότε βλέπουμε αύξηση στους τζίρους των καταστημάτων», είπε ενώ εξήγησε ότι τα έξοδα σε όλους είναι αυξημένα και οι όποιες ενισχύσεις δεν επαρκούν για την κάλυψή τους.
Προσπαθούμε όλοι μαζί
Ο κ. Τάτσης υποστήριξε ότι την περίοδο των αργιών υπάρχουν καλύτερα έσοδα καθώς οι επισκέπτες αφήνουν έσοδα «είναι τα Γιάννενα ένας από τους καλύτερους προορισμούς και προσπαθούμε και σαν ΟΕΒΕ να κάνουμε ό,τι μπορούμε προωθώντας τις δράσεις ενίσχυσης της περιοχής. Κάναμε σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων ένα διαφημιστικό σποτ προκειμένου να αυξήσουμε το ενδιαφέρον των επισκεπτών και να προσελκύσουμε περισσότερο κόσμο στην περιοχή μας ενόψει του τριήμερου της Αποκριάς».
Τέλος, αναφορικά με τις όποιες υποσχέσεις έχουν λάβει κατά καιρούς από κυβερνητικά χείλη, ο κ. Τάτσης εξήγησε ότι δόθηκαν κάποια πράγματα αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να καλύψουν την δυσθεώρητη αύξηση που καταγράφεται σε ενέργεια και έξοδα διατήρησης των επιχειρήσεων.
ΕΛΕΝΑ ΣΤΑΜΟΥ