Το lockdown της άνοιξης έδωσε ώθηση στις πολιτικές μείωσης του χαρτιού στην επικοινωνία των υπηρεσιών και την απόδοσή τους αξιοποιώντας σύγχρονα προγράμματα
Αν υπάρχει κάποιος φορέας που θα μπορούσε – με μέτρο πάντα – να υποστηρίξει, ότι το lockdown της Άνοιξης, επέδρασε καθοριστικά προς τη θετική κατεύθυνση για τη βελτίωση της λειτουργίας των υπηρεσιών, τουλάχιστον σε εσωτερικό επίπεδο, αυτός είναι ο δήμος Ιωαννιτών.
Μετά το πρόγραμμα ΙΡΙΔΑ, που φιλοδοξεί και σε μεγάλο βαθμό το έχει ήδη καταφέρει, να βάλει τέλος στη χρήση χαρτιού, στην εσωτερική επικοινωνία των υπηρεσιών και στο πρωτόκολλο, ο δήμος Ιωαννιτών προχωρά με ταχείς ρυθμούς σε ένα δεύτερο φιλόδοξο σχέδιο, στο νέο πληροφοριακό σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης συμβάσεων.
Οι εργαζόμενοι του δήμου που θα κληθούν να το εφαρμόσουν και να αξιοποιήσουν τις πολλαπλές δυνατότητες που αυτό διαθέτει, εκπαιδεύονται στη λειτουργία του νέου συστήματος που σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Ηλεκτρονικής διακυβέρνησης Γιάννη Λυκογιώργο, διασφαλίζει την αποφυγή λάθους και την έγκυρη και έγκαιρη διεξαγωγή της διαδικασίας με βάση τη νομοθεσία.
«Ακόμη και σε ένα ενδεχόμενο νέο lockdown, είμαστε απόλυτα βέβαιοι, ότι μπορούμε να λειτουργήσουμε χωρίς καμία αλλαγή. Απλοποιεί και αυτοματοποιεί τις διαδικασίες, ελαχιστοποιεί τα λάθη και ασκεί έναν κεντρικό έλεγχο που μας βοηθά να κερδίσουμε χρόνο και να μην σπαταλάμε δυνάμεις και εργατοώρες», ανέφερε ο κ. Λυκογιώργος.
Ο αντιδήμαρχος οικονομικών Φ. Βάββας από την πλευρά του στάθηκε στις πολλαπλές ωφέλειες του νέου συστήματος στην αποτελεσματικότητα και ταχύτητα των διαδικασιών, ενώ στα βασικά χαρακτηριστικά του συστήματος αναφέρθηκε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας που το παρέχει, Νίκος Μανούσης.
Wi – Fi4U σύντομα
Ο κ. Λυκογιώργος στο μεταξύ αναφέρθηκε και στις αμέσως επόμενες παρεμβάσεις της αντιδημαρχίας ηλεκτρονικής διακυβέρνησης που συνοψίζονται στην επέκταση του δικτύου Wi – Fi 4U στο κέντρο της πόλης αλλά και στην περιφέρεια και στην πλήρη ανακατασκευή της ιστοσελίδας του δήμου, από τις αρχές Φεβρουαρίου.
«Φιλοδοξούμε να γίνει η ιστοσελίδα του δήμου ένα σημείο επαφής μεταξύ του δήμου και των δημοτών, ώστε να περιορίσουμε στο ελάχιστο την ανάγκη της φυσικής παρουσίας των πολιτών στις υπηρεσίες», ανέφερε.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ