Η συγκεκριμένη εταιρεία συνεργάζεται με την Hellenic Seaplanes, ενώ πρόσφατα ανέλαβε την ευθύνη της υλοποίησης της τρίτης αερογραμμής στην Ελλάδα
Την άποψη ότι υπάρχει η πιθανότητα εντός της χρονιάς και συγκεκριμένα στο πρώτο εξάμηνο του 2024 να πραγματοποιηθεί η πρώτη πτήση με υδροπλάνο από Κέρκυρα για Παξούς και για τα Ιωάννινα, εξέφρασε από την πρωτεύουσα της Ηπείρου ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ifly Γεώργιος Βέρμπης. Η συγκεκριμένη εταιρεία συνεργάζεται με την Hellenic Seaplanes, ενώ πρόσφατα ανέλαβε την ευθύνη της υλοποίησης της τρίτης αερογραμμής στην Ελλάδα και εξειδικεύεται κυρίως στις VIP τουριστικές πτήσεις.
Αξίζει να σημειωθεί, πως το πρότζεκτ για τις πτήσεις υδροπλάνων και μάλιστα τη διενέργεια αυτών σε υδατοδρόμια σε λίμνες όπως την Παμβώτιδα χρειάστηκε να αντιμετωπίσει ένα ανεπαρκές θεσμικό πλαίσιο και στρεβλώσεις της νομοθεσίας.
Όμως πλέον, όπως ανέφερε ο κ. Βέρμπης τα ζητήματα αυτά έχουν σχεδόν επιλυθεί, το πρώτο υδροπλάνο έχει ήδη λάβει την σχετική αδειοδότηση και εκτιμάται ότι εντός του πρώτου εξαμήνου θα πραγματοποιηθεί η πρώτη πτήση προς την Παμβώτιδα.
Αναφορικά με τις προοπτικές των πτήσεων των υδροπλάνων ο κ. Βέρμπης τόνισε πως το πρώτο αφορά τη σύνδεση των νησιών του Ιονίου με την Ηπειρωτική πρωτεύουσα και το δεύτερο σκέλος τη δυνατότητα σε επισκέπτες που καταφθάνουν στην Ελλάδα με κρουαζιερόπλοια να επισκεφθούν κοντινούς προορισμούς με ιστορικό υπόβαθρο και μεγάλες δυνατότητες φιλοξενίας όπως τα Ιωάννινα.
Το… αμερικάνικο όνειρο
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης εργασίας που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα στο δημαρχείο με την Διακοινοβουλευτική Ένωση των αποδήμων βουλευτών ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ιωαννίνων Σπ. Σουρέλης ζήτησε τη βοήθεια των μελών της ώστε ο σχεδιασμός για αύξηση του αριθμού των πτήσεων από ΗΠΑ και Καναδά αντίστοιχα προς τη Θεσσαλονίκη να υλοποιηθεί εντός του 2025.
Ο κ. Βέρμπης ρωτήθηκε αν μια τέτοια εξέλιξη θα μπορούσε και με ποιον τρόπο να επηρεάσει την επισκεψιμότητα των Ιωαννίνων και η απάντησή του είχε σίγουρα ενδιαφέρον.
«Αυτό που βλέπουμε εμείς μεσοπρόθεσμα είναι πως οι περισσότερες πτήσεις από ΗΠΑ και Καναδά προς την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη θα φέρουν περισσότερους τουρίστες προς την Ήπειρο και τα Ιωάννινα που διαθέτουν ένα διεθνές αεροδρόμιο. Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως ένας ενδιάμεσος σταθμός, αρκεί να αντιμετωπιστούν κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες. Το ενδιαφέρον είναι έντονο για την Ελλάδα όχι μόνο από τον απόδημο ελληνισμό, αλλά και για πτήσεις VIP με επισκέπτες από την Αμερική που είναι υψηλού οικονομικού επιπέδου και αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει πολλαπλά και την εθνική και την τοπική οικονομία», ανέφερε ο κ. Βέρμπης.