Μεγάλη είναι η ταλαιπωρία στην οποία υποβάλλονται καθημερινά χιλιάδες φοιτητές του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, όπως όμως και άλλες τόσες χιλιάδες εργαζόμενοι στο ΠΓΝΙ
Μεγάλη είναι η ταλαιπωρία στην οποία υποβάλλονται καθημερινά χιλιάδες φοιτητές του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, όπως όμως και άλλες τόσες χιλιάδες εργαζόμενοι στο ΠΓΝΙ ή στο Πανεπιστήμιο και φυσικά οι ασθενείς, που θα πρέπει να περάσουν από την υπό ανακατασκευή οδό Νιάρχου.
Μια κατάσταση αναμφίβολα δύσκολη, ειδικά από τη στιγμή που η έκταση του έργου με τη μη διακοπή της κυκλοφορίας της, να είναι κάτι εξαιρετικά δύσκολο, όμως από την περασμένη Πέμπτη, που οι εργασίες μπήκαν σε νέο στάδιο, η οδήγηση και η προσέγγιση τόσο του νοσοκομείου όσο και του Πανεπιστημίου έγινε… εφιάλτης.
Πιο συγκεκριμένα, ο μέσος χρόνος καθυστέρησης των δρομολογίων του Αστικού ΚΤΕΛ προς το Πανεπιστήμιο κυμαίνεται μεταξύ 15-30 λεπτών, με τη διοίκηση της εταιρείας να ζητά την Παρασκευή με ανακοίνωσή της, από τους φοιτητές να κάνουν νωρίτερα τον προγραμματισμό τους για να προσέλθουν στο Πανεπιστήμιο, για τις εξετάσεις και όχι όπως γινόταν μέχρι πρότινος. Είναι χαρακτηριστικό, ότι την Παρασκευή, λεωφορεία του Αστικού ΚΤΕΛ έμειναν ακινητοποιημένα στο πρώην ΤΕΙ, για 40’ με φοιτητές να χάνουν τις εξετάσεις των μαθημάτων στο Πανεπιστήμιο.
Ο πρόεδρος του ΔΣ του Αστικού ΚΤΕΛ Στεφ. Μουστακλής, επέρριψε τις ευθύνες για τα προβλήματα στην εργολήπτρια εταιρεία αλλά και στις Τεχνικές Υπηρεσίες της Περιφέρειας, που είναι οι επιβλέπουσες, για το ότι δεν ενημέρωσαν ως όφειλαν, για την αλλαγή στο σχεδιασμό του έργου, ούτε την εταιρεία, ούτε καν το Πανεπιστήμιο. «Βρεθήκαμε έτσι ξαφνικά, σε μία διαφορετική κατάσταση που δεν ήταν εύκολα διαχειρίσιμη. Το λιγότερο που θα έπρεπε να κάνει η εταιρεία και η επιβλέπουσα υπηρεσία, είναι να μας έχουν ενημερώσει και το Πανεπιστήμιο να έχει ενημερώσει τους φοιτητές για τον κίνδυνο καθυστέρησης στα δρομολόγια. Στην πόλη μας μετακινούνται καθημερινά από και προς το Πανεπιστήμιο περίπου 16.000 φοιτητές, τους οποίους θα πρέπει να σεβόμαστε. Αυτός ο σεβασμός όμως έλειπε αυτές τις ημέρες. Προφανώς δεν έχουμε κανένα πρόβλημα ή κάποια αντίρρηση για το έργο, που πρέπει να γίνει. Όμως απαιτείται συντονισμός και καλύτερη συνεργασία. Για να ανταποκριθούμε στις αλλαγές που έγιναν και να είμαστε όσο γίνεται περισσότερο κοντά στους χρόνους μας, προσθέσαμε κι άλλα δρομολόγια, αναλαμβάνοντας επιπλέον κόστος για την εταιρεία και τους μετόχους, όμως κανείς δεν το σκέφτεται έτσι. Θέλουμε και έχουμε υποχρέωση να εξυπηρετούμε τους φοιτητές και αυτό κάνουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, στο κομμάτι τουλάχιστον που αφορά τη δική μας δουλειά», ανέφερε ο κ. Μουστακλής.