Η τοποθέτηση των πινακίδων σήμανσης στον κυκλικό κόμβο του Δικαστικού Μεγάρου της πόλης, που ολοκληρώνεται σταδιακά και σύντομα αναμένεται να παραδοθεί στο σύνολό του
Η τοποθέτηση των πινακίδων σήμανσης στον κυκλικό κόμβο του Δικαστικού Μεγάρου της πόλης, που ολοκληρώνεται σταδιακά και σύντομα αναμένεται να παραδοθεί στο σύνολό του, αποτελεί το προοίμιο αλλαγών στη σήμανση που θα ισχύει στο εξής σε όλους τους κυκλικούς κόμβους στα Γιάννενα. Οι πινακίδες σήμανσης που τοποθετήθηκαν στο Δικαστικό δίνουν προτεραιότητα στην κίνηση των οχημάτων, σε όσους κινούνται εντός του κόμβου, με υποχρεωτική παραχώρηση προτεραιότητας, από όσους εισέρχονται στον κόμβο.
Η προτεραιότητα άλλωστε σε αρκετές περιπτώσεις σε εκείνους που εισέρχονται στον κόμβο και όχι σε εκείνους που κινούνται εντός αυτού, αποτελεί μία ελληνική πρωτοτυπία, η οποία εφαρμόζεται μέχρι σήμερα και στα Γιάννενα σε όλους τους κυκλικούς κόμβους. Αυτό όμως θα αλλάξει στο εξής σύμφωνα με πληροφορίες και η τοποθέτηση των πινακίδων στο Δικαστικό ήταν η πρώτη αντίστοιχη, αφού θα ακολουθήσει ο κόμβος στην Κενάν Μεσαρέ, που επίσης κατασκευάζεται.
Ο Δ. Ιωαννιτών επίσης θα προχωρήσει και στην δημοπράτηση ενός τρίτου κυκλικού κόμβου στη «Συνάντηση» στη Λιμνοπούλα, όπου και εκεί θα ισχύει η ίδια σήμανση, ωστόσο αυτό που αποτελεί συνολική κατεύθυνση της Επιτροπής Κυκλοφοριακών Θεμάτων, σε συνεργασία με τις συναρμόδιες υπηρεσίες, είναι η ίδια σήμανση, να εφαρμοστεί σε όλους τους κυκλικούς κόμβους στην πόλη. Έτσι, στους κόμβους στην πλ. Ομήρου, στα Σεισμόπληκτα και στα Καρδαμίτσια, που λειτουργούν δίνοντας προτεραιότητα με προαίρεση, είτε σε εκείνους που κινούνται στον κόμβο είτε σε εκείνους που εισέρχονται σε αυτόν, θα τοποθετηθεί σύντομα νέα σήμανση. Αυτό θα γίνει σύμφωνα με πληροφορίες μόλις ολοκληρωθεί ο κόμβος στην Κενάν Μεσαρέ, ωστόσο σε κάθε περίπτωση αυτό που θα πρέπει να προσέξουν οι υπηρεσιακοί παράγοντες που είναι αρμόδιοι, είναι ότι θα πρέπει να προηγηθεί μία ενημερωτική καμπάνια για τις επικείμενες αλλαγές και στη συνέχεια, τουλάχιστον το πρώτο 10ήμερο, να υπάρχει ισχυρή παρουσία της Τροχαίας ή της Δημοτικής Αστυνομίας στους κυκλικούς κόμβους, ώστε να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος τροχαίων ατυχημάτων.