Ο πρόεδρος των κρεοπωλών Γρηγόρης Κονταξής υποστήριξε ότι η περίοδος πριν από τις γιορτές των Χριστουγέννων είναι η περίοδος που οι καταναλωτές κάνουν τις αγορές κρέατος.
Την περίοδο των Χριστουγέννων περιμένουν και οι κρεοπώλες προκειμένου να δουν τους τζίρους να ανεβαίνουν. Αυτή η περίοδος συνοδεύεται από υποτονικότητα καθώς οι περισσότεροι καταναλωτές φαίνονται συγκρατημένοι στις αγορές εξαιτίας και της μεγάλης ακρίβειας που καταγράφεται σχεδόν σε όλα τα είδη διατροφής.
Ο πρόεδρος των κρεοπωλών Γρηγόρης Κονταξής υποστήριξε ότι η περίοδος πριν από τις γιορτές των Χριστουγέννων είναι η περίοδος που οι καταναλωτές κάνουν τις αγορές κρέατος. Χοιρινό, αρνί, κατσίκι και φυσικά η γαλοπούλα είναι μερικά μόνο από όσα αναμένεται και φέτος να κρεμαστούν στο τσιγκέλι του κρεοπωλείου ενόψει των γιορτών και των εορταστικών τραπεζιών που θα στρωθούν.
«Αυτή η περίοδος πάντα ήταν υποτονική για τα δικά μας καταστήματα. Τον Δεκέμβριο αυτή η εικόνα αλλάζει καθώς οι καταναλωτές προγραμματίζουν τις αγορές τους», είπε ο πρόεδρος εξηγώντας ότι η μεγαλύτερη ζήτηση αναμένεται να είναι σε χοιρινό, αμνοερίφια αλλά και στο απλό κοτόπουλο που παραμένει το πιο φτηνό κρέας.
Αναφορικά με τις αυξήσεις στο κρέας ο κ. Κονταξής υποστήριξε ότι τους τελευταίους μήνες δεν έχουν αλλάξει οι τιμές ενώ απαντώντας σε σχετική ερώτηση τόνισε ότι πολλοί καταναλωτές που ψώνιζαν κρέας από το σουπερ μάρκετ επιστρέφουν πλέον στα κρεοπωλεία «αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί δείχνει ότι πολλοί επέστρεψαν καθώς εκτίμησαν τον επαγγελματισμό μας και την ποιότητα που προσφέρουμε», καταλήγει.
ΕΛΕΝΑ ΣΤΑΜΟΥ