Ο κ. Χρήστος Πάνος Συμπαραστάτης του Δημότη και της Επιχείρησης τρέχει πολλές υποθέσεις που αφορούν σε προβλήματα κακοδιοίκησης.
Ο θεσμός αυτός έχει «λύσει» πολλές υποθέσεις με την διαμεσολάβηση.
Στην ουσία, οι άμεσα θιγόμενοι πολίτες και επιχειρήσεις έχουν το δικαίωμα να υποβάλλουν στον Συμπαραστάτη καταγγελίες για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν από την κακοδιοίκηση των υπηρεσιών, νομικών προσώπων και επιχειρήσεων του Δήμου.
Ο κ. Πάνος αναφέρεται σε πολλές υποθέσεις που έχουν τύχει επίλυσης. Ερωτηθείς για τα θέματα που έχουν προκύψει με τις διακοπές υδροδότησης και εάν αυτές έχουν φτάσει στο γραφείο του ο κ. Πάνος ξεκαθαρίζει ότι μέχρι σήμερα δεν του έχουν διατυπωθεί καταγγελίες για το συγκεκριμένο θέμα αν και υπόκεινται στην αρμοδιότητά του εφόσον υπάρξει σχετική καταγγελία.
«Εφόσον λάβουμε καταγγελία που συγκεντρώνει τις παραπάνω προϋποθέσεις, έχουμε την αρμοδιότητα να διαμεσολαβήσουμε για να επιλυθούν προβλήματα», τονίζει χαρακτηριστικά απαντώντας σε σχετικό ερώτημα σημειώνοντας ότι «Για την εκπλήρωση αυτής της αρμοδιότητας, ο Συμπαραστάτης, εφόσον διαπιστώσει τη βασιμότητα της καταγγελίας, επικοινωνεί με την καταγγελλόμενη πλευρά και επιδιώκει την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς».
ΕΛΕΝΑ ΣΤΑΜΟΥ