«Οδηγώντας με ασφάλεια: Εκσυγχρονισμός πλαισίου εκπαίδευσης και εξέτασης υποψηφίων οδηγών»,είναι ο τίτλος του νομοσχεδίου που αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή.
Σύμφωνα με τον υπουργό επιχειρείται η αναμόρφωση του πλαισίου που διέπει την εκπαίδευση, τη θεωρητική εξέταση και πρακτική δοκιμασία υποψήφιων οδηγών και οδηγών για τη χορήγηση αδειών οδήγησης οχημάτων, με σκοπό την προαγωγή της διαφάνειας, τη διασφάλιση του αδιάβλητου της διαδικασίας και τη γενικότερη προαγωγή του επιπέδου της οδικής ασφάλειας της χώρας.
Ουσιαστικά προχωρούν στην θέσπιση κατώτατου ορίου ηλικίας για την παρακολούθηση θεωρητικής και πρακτικής άσκησης, ήτοι τα 17 έτη, καθώς και δυνατότητας των υποψηφίων που έχουν συμπληρώσει το 17ο έτος της ηλικίας τους και έχουν πραγματοποιήσει τον ελάχιστο αριθμό ωρών θεωρητικής εκπαίδευσης οχημάτων κατηγορίας Β να λάβουν μέρος στις θεωρητικές εξετάσεις αλλά και στις πρακτικές δοκιμασίες. Παράλληλα δίνεται η δυνατότητα οδήγησης με συνοδό σε όσους υποψήφιους οδηγούς έχουν συμπληρώσει τα 17 έτη και ολοκληρώνουν επιτυχώς την πρακτική δοκιμασία.
Ο πρόεδρος του συλλόγου Εκπαιδευτών κ. Παπαγεωργίου ρωτήθηκε για το νομοσχέδιο λέγοντας ότι συμφωνούν για την δυνατότητα που δίνεται σε νέους και νέες 17 ετών να βρεθούν στο τιμόνι ύπο προϋποθέσεις αλλά διαφωνούν στα όσα αφορούν την εξέταση και την συμμετοχή των εκπαιδευτών σε αυτή την διαδικασία. Ουσιαστικά όπως τονίζει «δεν έχουν καμία θέση στο πίσω κάθισμα όταν οι υποψήφιοι δίνουν εξετάσεις για την λήψη του διπλώματος».
«Δεν έχουμε καμία σχέση με τις εξετάσεις»
Ο κ. Παπαγεωργίου ξεκαθαρίζει ότι δεν έχουν και δεν θέλουν να έχουν οι εκπαιδευτές καμία σχέση με τις εξετάσεις καθώς αυτό είναι πέραν της εργασίας τους «εμείς είμαστε εκπαιδευτές. Δεν είμαστε εξεταστές και δεν θέλουμε να είμαστε!», τονίζει για να συμπληρώσει ότι υπάρχουν τρόποι να γίνουν οι εξετάσεις χωρις κανένα θέμα.
ΕΛΕΝΑ ΣΤΑΜΟΥ