Εντατικές εργασίες με την επανεκκίνηση δραστηριοτήτων και για τα εργοτάξια
Με γρήγορες διαδικασίες παρά τα προβλήματα που δημιούργησε η πανδημία κινούνται οι εργασίες για την οδική σύνδεση της Ιόνιας οδού από τον Ανισόπεδο Κόμβο Τερόβου μέχρι τη γέφυρα Πλάκας.
Η κάμερα του ITV κατέγραψε δεκάδες μηχανήματα της αναδόχου εταιρείας να βρίσκονται κατά μήκος του οδικού άξονα των 10 περίπου χιλιομέτρων που έχουν διανοιχθεί από την περιοχή του Τερόβου και εκτιμάται, ότι η ολοκλήρωση του άξονα θα γίνει σε γρήγορο χρόνο, αν και όχι εντός του αρχικού χρονοδιαγράμματος που ήταν για το καλοκαίρι του 2021, όπως αρχικά προβλεπόταν, καθώς στο μεταξύ ενέσκηψε η πανδημία και τα εργοτάξια έκλεισαν για αρκετούς μήνες.
Οι εργασίες ξεκίνησαν πριν από ενάμιση περίπου χρόνο και μετά το πρώτο διάστημα, οι μηχανές μπήκαν σε φουλ ρυθμούς και ήδη εδώ και λίγες ημέρες η διάνοιξη του δρόμου έφτασε στη σύνδεσή της με την 2η επαρχιακή οδό, αμέσως μετά το Καλέντζι.
Σύμφωνα με τη μελέτη, το έργο περιλαμβάνει δύο ισόπεδες συνδέσεις με τη 2η και την 7η επαρχιακή οδό αντίστοιχα, καθώς και άλλες τρεις που αποκαθιστούν την οδική σύνδεση με το υπάρχον οδικό δίκτυο.
Η βελτίωση του υφιστάμενου οδικού δικτύου στην περιοχή ενισχύεται με την παράλληλη αναβάθμιση του επαρχιακού οδικού δικτύου μέχρι τη γέφυρα της Πλάκας, με ένα ποσό 6,2 εκ. να έχει δεσμευτεί από το υπ. Υποδομών. Η προφορική διαβεβαίωση του περιφερειάρχη κ. Καχριμάνη ήταν πως η βελτίωση του συγκεκριμένου οδικού άξονα, θα γίνει με τις ίδιες προδιαγραφές με τον άξονα σύνδεσης της Ιόνιας οδού.
Από τη γέφυρα Πλάκας μέχρι τα Πράμαντα, από το φθινόπωρο του 2020 έχει ενταχθεί στο ΠΔΕ πίστωση 8 εκ. ευρώ, από τα οποία σχεδόν το 50% θα διατεθεί για την κατασκευή νέας γέφυρας στον Άραχθο, που θα αντικαταστήσει τη σημερινή στρατιωτική γέφυρα τύπου μπέλλεϋ.