Σημαντική η απώλεια αγοραστικών ομάδων για τα Γιάννενα
Μειωμένοι είναι οι τζίροι των εμπορικών καταστημάτων όλο το τελευταίο διάστημα και παρά την παράταση των εκπτώσεων μέχρι το τέλος του μήνα. Τα καταστήματα δουλεύουν είτε με click away είτε με click inside αλλά και οι δυο περιπτώσεις έχουν τις δυσκολίες τους.
Η κατάσταση στον εμπορικό κόσμο είναι δύσκολη όλο αυτό το διάστημα καθώς οι περισσότεροι καταναλωτές συνδέουν τις αγορές με την σχετική βόλτα στα καταστήματα και αυτό το τελευταίο διάστημα έχει σταματήσει. Πολλοί είναι εκείνοι που κάνουν αγορές μέσα από τις ηλεκτρονικές σελίδες αλλά και πάλι οι δυσκολίες με την καθυστέρηση των παραδόσεων υφίστανται!
Όπως και να έχει, οι τζίροι των εμπορικών καταστημάτων έχουν μειωθεί εξαιτίας των περιορισμών ενώ έχει μειωθεί και το κοινό στο οποίο απευθύνονται.
Ο πρώην πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ιωαννίνων και χρόνια έμπορος Γιώργος Νταλαμάγκας αναφέρεται στην μείωση του αριθμού των καταναλωτών. Όπως λέει δυο ομάδες που στηρίζουν την εμπορική αγορά των Ιωαννίνων δεν έχουν έρθει στην πόλη για πολύ μεγάλο διάστημα και αυτό αποτυπώνεται στα πτωτικά νούμερα των πωλήσεων και άρα των εσόδων.
Η πρώτη ομάδα είναι οι φοιτητές ενώ στην δεύτερη εντάσσονται οι καταναλωτές από την γειτονική Αλβανία που πλέον δεν μπορούν να διέλθουν τα σύνορα εξαιτίας των περιορισμών από την πανδημία.
«Οι εκπτώσεις, και η παράταση βοήθησαν αλλά δεν λύνουν τα προβλήματα. Το «κοκκίνισμα» της πόλης έθεσε εκ νέου σε περιορισμούς τις αγορές των πολιτών και εννοείται ότι είναι καλύτερο από το να είναι εντελώς κλειστά τα καταστήματά μας» αναφέρει ο κ. Νταλαμάγκας που βλέπει μετά το τέλος της πανδημίας να δημιουργούνται μεγάλα προβλήματα στις υφιστάμενες επιχειρήσεις εάν δεν υπάρξει στήριξη από πλευράς της πολιτείας.
Tο e-shop …είναι ένα νέο κατάστημα
Πολλές επιχειρήσεις το τελευταίο διάστημα έχουν αναζητήσει να δημιουργήσουν ηλεκτρονικό κατάστημα ώστε να μπορέσουν να μείνουν στην αγορά. Ωστόσο, τα πράγματα δεν είναι απλά. Το e-shop είναι στην πραγματικότητα ένα νέο κατάστημα και χρειάζεται γνώση και συνεχή προσπάθεια ώστε να είναι σωστά δομημένο και να βοηθάει τόσο την επιχείρηση όσο και τον καταναλωτή. «Δεν είναι μια απλή υπόθεση να στήσεις και να διατηρήσεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Χρειάζεται οργάνωση ενώ στα θετικά του είναι ότι απευθύνεσαι σε μια πραγματικά μεγάλη αγορά» καταλήγει ο κ. Νταλαμάγκας ευχόμενος σύντομα να επιστρέψουμε όλοι στην καθημερινότητά μας.
ΕΛΕΝΑ ΣΤΑΜΟΥ