Άμεσες οι διανομές τάμπλετ από την ΠΕΔ Ηπείρου και το υπ. Παιδείας
Πάνω από 1516 τάμπλετ έστειλε το υπουργείο Παιδείας προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες των σχολείων της Ηπείρου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε μιλώντας στα «Πρωινά Νέα» ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Κώστας Καμπουράκης, ήδη κάθε σχολείο έχει παραλάβει ένα δέμα με ένα αριθμό τάμπλετ για να διατεθούν στους μαθητές και να καλυφθούν οι ανάγκες που υπάρχουν.
Στο μεταξύ ολοκληρώθηκε η τηλεδιάσκεψη που έγινε στην ΚΕΔΕ με την συμμετοχή του εκπροσώπου Χρήστου Ντακαλέτση. Σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν αναμένεται η ΠΕΔ να προμηθευτεί τάμπλετ που θα αγοράσει η ίδια αλλά και άλλα που θα διατεθούν από δωρεά της ΤΕΡΝΑ.
«Η ΠΕΔ θα διαθέσει αυτά τα τάμπλετ. Θα τα δώσει στην διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και από εκεί θα διατεθούν στα σχολεία για να καλυφθούν οι μεγάλες ανάγκες που υπάρχουν» ανέφερε ο κ. Καμπουράκης.
Άμεση η ανταπόκριση από την ΠΕΔ
Στο μεταξύ, στην κατανομή των 100 πρώτων τάμπλετ που έχει ήδη στη διάθεσή της η Περιφερειακή Ένωση Δήμων Ηπείρου προχωρά άμεσα η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηπείρου, βάσει των απόλυτων και άμεσων αναγκών που καταγράφουν οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων της περιοχής.
Βάσει της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΕΔ Ηπείρου, της 25ης Νοεμβρίου, η Περιφερειακή Ένωση Δήμων διαθέτει ως γνωστόν, 25.000 ευρώ για την αγορά ηλεκτρονικών συσκευών και άλλα 5.000 ευρώ για συνδέσεις mobile internet, για τις ανάγκες της τηλε-εκπαίδευσης των μαθητών των 18 Δήμων της Ηπείρου.
Δεδομένων των μεγάλων ελλείψεων που παρατηρούνται στην αγορά των ηλεκτρονικών ειδών τις τελευταίες μέρες, η ΠΕΔ κατάφερε να έχει ήδη στη διάθεσή της τα πρώτα 100 τάμπλετ και χθες επρόκειτο να παραλάβει ακόμη 100 μηχανήματα στα Γιάννενα. Η προμήθεια της ΠΕΔ θα περιλαμβάνει συνολικά περί τα 230 τάμπλετ και την ίδια ώρα, μετά από πρωτοβουλία του προέδρου της ΠΕΔ Ηπείρου κ. Χρήστου Ντακαλέτση, θα διατεθούν στην Ήπειρο, άλλα 50 μηχανήματα, δωρεά της εταιρείας «ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή». Γίνονται δε προσπάθειες μέσω δωρεών, να αυξηθεί ακόμα περισσότερο ο αριθμός των βοηθημάτων που θα διατεθούν στα σχολεία της Ηπείρου.
Το πρωί της Πέμπτης 10/12, ο πρόεδρος της ΠΕΔ Ηπείρου συγκάλεσε τηλεδιάσκεψη με τη συμμετοχή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης κ. Κων/νου Καμπουράκη και των εκπροσώπων των τεσσάρων Περιφερειακών Ενοτήτων που είχαν οριστεί από το ΔΣ της ΠΕΔ, κ.κ. Σπ. Παππά, αντιπροέδρου της ΠΕΔ (ΠΕ Θεσπρωτίας), Ευ. Πήχα (ΠΕ Ιωαννίνων), Τζ. Ταπραντζή – Κοίλια (ΠΕ Άρτας) και Αθ. Κωνσταντάκη (ΠΕ Πρέβεζας).
Αυτό που έγινε γνωστό από τον κ. Καμπουράκη, ήταν ότι οι συνολικές ανάγκες για ηλεκτρονικά βοηθήματα στην Ήπειρο, μειώνονται σημαντικά, μετά την προμήθεια και κατανομή στα σχολεία της περιοχής, από το Υπουργείο Παιδείας, 1.516 τάμπλετ, τα οποία έχουν ήδη διατεθεί στα σχολεία.
Από τη συζήτηση, προέκυψε επίσης πως ορισμένοι Δήμοι έχουν προχωρήσει από μόνοι τους, τις τελευταίες μέρες, στην προμήθεια τάμπλετ, ώστε μειώνονται ακόμα περισσότερο οι ανάγκες.
Συμφωνήθηκε κατά την τηλεδιάσκεψη, να προχωρήσει η Περ. Διεύθυνση Εκπαίδευσης στην επικαιροποίηση των αναγκών αλλά και στην καταγραφή των περιπτώσεων όπου θα δοθούν τα πρώτα 100 τάμπλετ άμεσα.
Η κατανομή των περίπου 280 συνολικά, τάμπλετ της ΠΕΔ Ηπείρου θα γίνει με αναλογικό τρόπο στις τέσσερις Περιφερειακές Ενότητες και την κατανομή ανά σχολείο θα κάνουν οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Σχετικά με την αξιολόγηση
Υπενθυμίζεται πως με ανακοίνωση το Υπουργείο Παιδείας ενημερώνει πώς θα γίνει η αξιoλόγηση των μαθητών για το Α’ τετράμηνο.
Όπως αναφέρει η εγκύκλιος, που στάλθηκε σε όλα τα σχολεία της χώρας, στο Γυμνάσιο για την αξιολόγηση του μαθητή συνεκτιμώνται η συνολική συμμετοχή του, στη μαθησιακή διαδικασία, από την οποία ο εκπαιδευτικός σχηματίζει εικόνα για τις γνώσεις, την κατανόηση εννοιών και φαινομένων, τις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος, τις επικοινωνιακές δεξιότητες, την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα κτλ., οι εργασίες που εκτελεί ο μαθητής στο πλαίσιο της καθημερινής μαθησιακής διαδικασίας στο σχολείο ή στο σπίτι, ατομικά ή ομαδικά, οι συνθετικές δημιουργικές εργασίες, ατομικές ή ομαδικές, οι διαθεματικές εργασίες, οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες και οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ).
Στο Γενικό Λύκειο, σύμφωνα, για την αξιολόγηση του μαθητή κατά τετράμηνο ο διδάσκων συνεκτιμά τη συμμετοχή του στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία, την επιμέλεια και το ενδιαφέρον του για το συγκεκριμένο μάθημα, την επίδοσή του στις γραπτές δοκιμασίες, τις εργασίες που εκτελεί στο σχολείο ή στο σπίτι. Αν λείπει κάποιο από τα προαναφερθέντα στοιχεία, ο προφορικός βαθμός του τετραμήνου διαμορφώνεται ύστερα από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων.
«Είναι μια δύσκολη διαδικασία για όλους αλλά οι πλατφόρμες του υπουργείου έχουν τα εργαλεία για να γίνει η αξιολόγηση των μαθητών μέσα από πολλούς τρόπους» καταλήγει ο κ. Καμπουράκης.