Σε λειτουργία η πλατφόρμα καταγραφής αιτημάτων Novoville
O Δήμος Ιωαννιτών καινοτομεί και αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών θέτοντας σε λειτουργία την πλατφόρμα καταγραφής αιτημάτων Novoville.
Πρόκειται για ένα εύκολο εργαλείο επικοινωνίας με τους πολίτες, καταγραφής των αιτημάτων και των προβλημάτων που άπτονται κυρίως της καθημερινότητας και παρακολούθησης της πορείας αντιμετώπισης και επίλυσης τους.
Η βελτίωση της καθημερινότητας των δημοτών αλλά και των επισκεπτών της πόλης, καθώς και η απλοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ του Δήμου και των πολιτών βρίσκονται στο επίκεντρο των προσπαθειών της δημοτικής αρχής. Παράλληλα, στόχος της είναι η άμεση ενημέρωση των δημοτικών υπηρεσιών για όλα τα προβλήματα, ώστε να δρομολογείται η επίλυση τους με τρόπο διαφανή, μετρήσιμο και ανιχνεύσιμο.
Η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, καθώς και για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης. Ο δημότης ή ο επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. φθαρμένους κάδους απορριμμάτων, καμένες λάμπες, λακκούβες στο οδόστρωμα, μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο, όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.
Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android. Γίνεται σε 4 απλά βήματα:
-Επιλογή τοποθεσίας
-Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
-Προσθήκη φωτογραφίας
-Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο
Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.
Παράλληλα, μέσω της εφαρμογής, οι δημότες μπορούν να ενημερώνονται άμεσα για όλες τις ανακοινώσεις και εκδηλώσεις του Δήμου, αλλά και για νέα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας ή για έκτακτα περιστατικά.
Οι υπηρεσίες του Δήμου Ιωαννιτών, από την άλλη πλευρά έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκριση τους προς του πολίτες.
Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.
Ο Δήμαρχος Ιωαννίνων Μωυσής Ελισάφ, δήλωσε σχετικά με τη λειτουργία της πλατφόρμας Novoville στο Δήμο: «Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για όλους, ο Δήμος μας πρωτοπορεί αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των δημοτών και την άμεση αντιμετώπιση των ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης μας. Παράλληλα, ανοίγουμε ένα νέο άμεσο και σύγχρονο κανάλι επικοινωνίας και διάδρασης μεταξύ Δήμου και δημοτών, ιδιαίτερα σημαντικό κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά και μετά από αυτή. Είμαι αισιόδοξος ότι οι συμπολίτες μας θα αγκαλιάσουν αυτή την καινοτομία και θα βοηθήσουν τις δημοτικές υπηρεσίες να καταγράψουν και να επιλύσουν κάθε πρόβλημα που δυσχεραίνει την καθημερινότητά τους, με σκοπό να κάνουμε ακόμα ένα βήμα προς τη συμμετοχική διαχείριση του κοινού μας χώρου, του Δήμου μας».