Μπορεί οι συλλήψεις να ήταν εξαιρετικά μειωμένες τον Μάιο στην Ήπειρο, δεν ισχύει όμως το ίδιο και για τις οδικές παραβάσεις που, με την άρση των περιοριστικών μέτρων, έφτασαν σχεδόν στα παλιά τους επίπεδα.
Συνολικά βεβαιώθηκαν 4.240 παραβάσεις, από τις οποίες ξεχωρίζουν οι πιο επικίνδυνες που κατανέμονται ως εξής: 629 για υπερβολική ταχύτητα, 40 για οδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος (μέθη), 236 για μη χρήση κράνους κατά την οδήγηση, 115 για μη χρήση της ζώνης ασφαλείας κατά την οδήγηση, 107 για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγησης, 23 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, 39 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, 14 για αντικανονικό προσπέρασμα, δέκα για φθαρμένα ελαστικά και οκτώ για αντικανονικούς ελιγμούς.
Σημειώνεται επίσης ότι τον προηγούμενο μήνα βεβαιώθηκαν 55 παραβάσεις που αφορούν ανασφάλιστα οχήματα και 591 παραβάσεις επαγγελματικών οχημάτων. Υπενθυμίζεται πως τον Απρίλιο οι οδικές παραβάσεις στην Ήπειρο ήταν μόλις 1.545, τον Μάρτιο 3.222 και τον Φεβρουάριο 5.888.
Τα ατυχήματα
Στην εδαφική αρμοδιότητα της Ηπείρου, σημειώθηκαν πέντε τροχαία ατυχήματα τον Μάιο του 2020 (έναντι έξι το 2019). Ειδικότερα, σημειώθηκαν: κανένα θανατηφόρο τροχαίο (έναντι δύο το 2019), κανένα τροχαίο ατύχημα με σοβαρό τραυματισμό ατόμου (όπως και το 2019) και πέντε τροχαία ατυχήματα με ελαφρύ τραυματισμό ατόμου (έναντι τέσσερα το 2019).
Από τα τροχαία ατυχήματα-δυστυχήματα που συνέβησαν σε αστικές και αγροτικές περιοχές των νομών, καταγράφηκαν συνολικά έξι παθόντες (έναντι δέκα το 2019). Ειδικότερα, καταγράφηκαν: κανένας νεκρός (έναντι 2 το 2019), κανένας σοβαρά τραυματίας (όπως και το 2019) και έξι ελαφρά τραυματίες (έναντι οκτώ το 2019).
Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων – δυστυχημάτων, όπως προέκυψε από την αστυνομική τροχονομική έρευνα, ήταν η οδήγηση υπό την επήρεια μέθης, η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, η παραβίαση προτεραιότητας και λοιπά αίτια αναφερόμενα σε οδηγούς.
ΕΛΕΝΗ ΜΑΚΡΟΓΙΑΝΝΗ