Παρασκευή, 19/01/2018


news menu leftnews menu right
Πρωτοσέλιδο Ιωάννινα ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ - Εκλείπουν παράπονα για συμπεριφορές υπαλλήλων και λειτουργία των υπηρεσιών
ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ - Εκλείπουν παράπονα για συμπεριφορές υπαλλήλων και λειτουργία των υπηρεσιών Εκτύπωση E-mail
Πέμπτη, 21 Δεκεμβρίου 2017 09:09

sibarastatis21 12 17

Πολυμερής είναι η δράση που ανέπτυξε το 2017 ο Συμπαραστάτης του Δημότη και της επιχείρησης στο Δήμο Ιωαννιτών, με κύρια χαρακτηριστικά τη διαμεσολάβηση μεταξύ των Δημοτικών υπηρεσιών και Οργανισμών και των δημοτών, κατοίκων και των επιχειρήσεων, για την προστασία των δικαιωμάτων τους.

Κατά το πρώτο ολόκληρο έτος λειτουργίας του, καθώς εξελέγη και ανέλαβε τα καθήκοντά του το 2016, κλήθηκε να αντιμετωπίσει ζητήματα πρακτικής λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου όπως είναι για παράδειγμα οι «φουσκωμένοι» λογαριασμοί ύδρευσης ή οι απλήρωτοι λογαριασμοί που αφήνουν οι μισθωτές για τους ιδιοκτήτες.

Όπως ανέφερε σε δηλώσεις του ο κ. Πάνος, οι περισσότερες από τις υποθέσεις που έφτασαν στο Συμπαραστάτη επιλύθηκαν με την διαμεσολάβηση, υπάρχουν ωστόσο και άλλες που δεν αποτελούν αρμοδιότητα του Συμπαραστάτη και παραπέμφθηκαν.

Στα αξιοσημείωτα πάντως το γεγονός πως δεν καταγράφονται σε επίπεδο παραπόνων ζητήματα συμπεριφορών είτε για τους υπαλλήλους, είτε για τη λειτουργία των υπηρεσιών.

«Ο θεσμός γίνεται σταδιακά γνωστός και κυρίως οι πολίτες αποκτούν συνείδηση ότι μπορούν να απευθυνθούν στο Συμπαραστάτη και να βρουν το δίκιο τους», σημείωσε ο κ. Πάνος.

 

papastratos300x250